Wednesday, January 11, 2012

Dinner @ Restoran Sup Matsirat Bandar Kinrara

Now pegi plak ke Restoran Sup Matsirat @ Bandar Kinrara. Kali pertama aku sampai kedai ni. Ini disebabkan episod jelajah klinik dengan Arina, sbb semua klinik yg pegi b4, demamnya tak kebah2. So kitorang pun sampai la ke kedai ni. Sesuai la untuk org demam2 nak makan sup kan. Altho aku tak demam, tapi aku pun teruja nak makan sup jugak. So kitorang pun masuk ke kedai ni. Nampak cam ok je sbb ramai orang. Ni strategi mak aku, kalau nak masuk kedai, cari yang ramai orang. Sbb sure kedai tu best. hehe..

Kat sini menu nya menarik jugak. Selain sup2 tu, ada jugak western. So menu pelbagai la jugak. So aku ngan Arina pilih sup2 la sbb memang tu la tujuan pilih kedai ni pun. Untuk rasa, aku bagi 3 out of 5. Rasa nya best la. And bila aku makan nasi sup tu.. tetiba kenangan zaman aku sekolah dulu menjelma.. huhu ayat tak boleh blah. Rasa nasi sup tu mcm nasi sup yang aku selalu makan masa kat restoran depan sekolah aku dulu, entah ada ke tak lagi Restoran Husni @ Pantai Batu Buruk. :)
Set nasi : Sup Ayam
Nasi sup
Tata....

No comments:

Post a Comment