Wednesday, January 11, 2012

Lunch @ Chawan Bangsar

Semalam sempat pi Bangsar dengan my 2 lovely frensss... Aku disebabkan stress exam tak settle2 lagi ni. So aku asik ngan makan je. Pagi2 pi breakfast makan nasi kerabu tak hingat nyer banyak. Then lunch lak pada mulanya nak ikut je org pi Bangsar. Perut cam kenyang katanya, tapi bila da pi Chawan. Lain citernya... so aku belek menu... ingat nak minum je.. tapi end up aku order nasi lagi...huhuhu... ( tapi harga cam reasonable lak, tapi untuk rasa, from 5, aku bg 2 1/2. Cam tak cukup perisa skit. Tapi cik Asam makan kata ok je, just that kurang serai. OOO.. letak serai rupanya dalam asam pedas.. maklum aku ni rajin sangat masak.. apa yg kena ada dlm asam pedas pun tak tau. huhu. Cik Asam yang beria nak lepak kat Chawan ni order keropok lekor je. Kak Mahani lak makan soto ayam. And rasanya sedap jugak. Portion untuk 2 org kot, cam banyak je. Pape pun, leh la nak recommend Chawan ni. Untuk makan leh la, nak lepak2 lama cam tak sesuai sangat pada aku la. So sempat snap pic kat bawah ni. Btw Arina, if u read this entry, kat sini ada nasi kerabu jugak. And mcm nampak best je. ekekke...
Nasi putih with Asam Pedas tenggiri 
Ni plak soto ayam tu, tu ibu jari cik Asam nak inter frame jugak.. :)
Note : So hari ni sangat best, makan nasi dengan banyaknya... huhu... Tapi jangan menyesal kan, itu semua rezeki dari Allah.. :)

No comments:

Post a Comment