Thursday, January 19, 2012

Last Paper.. Yay?? Shopping... hehe


Bfast sesorang sambil berdebar2 nak exam jap lagi.. huhuhuhu..
Alhamdulillah, hari ni 19/01/2012, last paper aku kat Shah Alam. Tak tahu la mcm mana citer nya tu. dalam sebesar2 dewan raja muda tu, aku yg mula2 kuar. 2 jam aku da setel huhu.. Tak tahu nak tulis pe lagi. Kena la kuar. Tanak la tengok skrip jawapan lama2, kan tembus lak nanti. Banyak lagi urusan aku nak buat pasni. First pi Tabung Haji PKNS. First time aku pi situ sorang2. Hehe.. ok la, niat yang baik dipermudahkanNya.. Amin.
Pastu terus gerak pi Riang2, lunch ngan kak Mahani. Pastu terus pi Mid Valley. Temankan org shopping. Hehehe.. masuk Bobbi Brown.. niat nak beli jugak, tapi bila tengok harga.. ermmm tak mampu la. So pi je la Body Shop.. hehhe.. Tapi Kak Mahani nampak cantik dengan sentuhan amoi tu tadi. Chanteqqq.. and i taste sangat.

Balik umah, lepak ngan Cik Yeen yang baru balik dari Cameron sambil minum2 tea Cameron sambil ngumpat2, then kuar lagi pi BV. Hari ni Dorothy Perkins kalau guna student card, dapat 10% discount. Kat Dorothy Perkins , Discount 10% for student ni just ada Tuesday and Thursday je. So aku mmg nak cari Jeans. And saiz aku yg kecil molek ni...huhu... just ada kat BV je. MV, SP semua da takde stok. So tadi sangat tak menghampakan. At last dapat jua jeans yang dicari2..Thanks to Cik Yeen sbb temankan wa.

Note : Aku ni da abis paper tadi.. tapi kenapa cam tak release je.. ermmm.. jangan la aku fail.. huhu... Ya Allah, luluskan la aku ni.. :) Aminnnnnn

No comments:

Post a Comment