Sunday, January 19, 2014

Makan nasi dalam daun pisang @ Nirwana Maju

Erm.. lagi entry makan2.. pening gak aku ni.. kejap diet,, yg banyak entry lak. pasal makan2.. takpe la. Btw yang ni dah lama pegi makan, tapi baru nak hapdate. Ok.. so hari tu da lupa bila.. aku nak makan kat Nirwana Maju ni. Aku ska makan kat sini sebab peria goreng nya..gitu. So aku pegi dengan H. Nirwana ni kat Jalan Telawi, sebelah ngan Bangsar Village je. Kat sini kalau lunch time ngan dinner, susah gak nak dapat table. Tapi kena sabar la skit. Kalau nampak table kosong, jangan terus pi duduk.. sebab dah ada org q kat depan kedai tu. So bila ada table.. akan diberi kepada yang lebih awal menunggu.

Overall makan kat sini aku ska. Harga mahal skit, tapi aku rasa berbaloi. Kat sini aku sokmo lauk yang sama selain set nasi dia yang terus datang dengan sayur dan kuah kari tu, aku ska order ikan tenggiri goreng. Di goreng nipis2 dan garing, pastu perah limau nipis.. uiisss.. best2. And yang paling aku ska ialahhhh PERIA goreng tu.. crunchy. nyum2.. So tanak cakap lagi la. Paste pic je la :)

Tu dia... penuh table
Okies.. tu je entry makan2 kali ini. :)

No comments:

Post a Comment