Tuesday, January 14, 2014

Salam Maulidur Rasul, jenjalan KLCC

14 Januari bersamaan dengan Maulidur Rasul. Salam maulidur Rasul pada semua .. Berbanyak selawat ke atas junjungan Nabi Muhammad S.A.W.

So diumumkan public holiday pada kita kat Malaysia ni. Aku dah bawak balik lappy sesiap kat umah, in case bosan2, boleh siapkan kerja yang terbengkalai kat opis. Bukannya workaholic.. tapi daripada tak buat pape.. asik duk men candy crush je. Baik buat keje yang tertangguh.

Pepagi lagi dah buat breakfast untuk diri sendiri dan H. Dah masuk 2 hari aku buat atkin diet. diet protin gitu. So breakfast pun salad and chicken nugget je, altho processed food sbnrnya tak boleh. Tapi aku makan jugak.. :)

Sepagi aku duk ngadap lappy. H pun dah masuk gua a.k.a bilik komputer :). Masing2 duk buat keje masing2. Tetiba ada org ajak pi KLCC nak lunch. Yayy..

Pukul 2.30pm dah sampai KLCC, maklumla public holiday, penuh la kat situ. First pi cari kedai nak makan. Pegi chillis.. ermmm penuh.. wait to b seated pun dah ramai. So tak jadi pi situ. Turun food court, aku dah tahu nak makan apa.. ayam mc d la.. tapi H nak masuk Sushi King..huhu.. im atkiner todayyyy.. hukhuk.. tapi aku masuk gak.. end up?? aku yg makan over.. so aku declare aku tak atkin today. esok la plak.. :)

Ermm dah lama teringin nak makan popcorn kat KLCC tu.. garret popcorn. beli la untuk pertama kalinya. yang small dah 17 hinggit. Rasa? ermmm kalau pernah makan pop corn royal kat TGV tu.. sama la.. manis and bulat2 gitu. Tapi rasa yg garret ni.. ok skit la.. kurang skit manisnya.

By petang dah sampai umah. Tak leh la lama2 kat sana.. Bahaya..

P/S : Sedih.. semua seluar kerja yg di try2 kat ISetan dan Parkson semua ketat kat peha.. huhu.. sad2.. kuatkan semangat.. maju2 nak diet lagi..

No comments:

Post a Comment