Wednesday, January 7, 2015

Murtabak Cheese di Majid Murtabak No 1 Kg Kurnia JB

Episod jalan-jalan cari makan JB
 
Aku singgah 2 kali di sini, Hari pertama after balik daripada JPO, malangnya at 6pm masa tu murtabak dah habis. So aku nekad nak mai esoknya plak, hari aku nak balik KL :)
 
So pukul 11am lebih2 skit aku dah sampai kedai. Ada dah org2 yang datang jugak. Tapi bahan2 murtabak tak sampai semua lagi. Gitu... So H kata alang2 dah sampai ni tunggu je la. So kami pun amik tempat kat dalam dan terus oder. Kami order murtabak cheese ayam untuk makan di situ dan tapau murtabak cheese daging untuk bawak balik. Gigih gitu kan. Dulu aku pi murtabak kg melayu, kami tapau jugak hehe.. masuk freezer. Bila nak makan masuk microwave. Ok je :)
 
So kali ini sbb dah tengok ada org post you tube makan kat Kg Kurnia, so kami sampai la di sini. Tunggu lebih kurang sejam gak kot. Tapi sbb dua2 sibuk main game di HP, so tak terasa sangat la.. Angkat kepala sekali sekala.. nampak org dah ramai.. dan siap berdiri tunggu meja. Nasib baik aku tunggu tadi.
 
So aku dan H yang pertama la dapat murtabak tu. Rasanya aku rasa ok la. Feeling2 makan lasagna version melayu la. Tapi kalau tanya pendapat ikhlas aku, aku lagi ska yg takde cheese kot. Bukan nak kata yang ni x sedap.. sedap je.. habis je kami mkn, cuma aku lagi prefer yang original. :)

Ni la rupanya murtabak cheese tu :)

No comments:

Post a Comment