Wednesday, January 7, 2015

Singgah Selalu @ JB

Episod Jalan-jalan cari makan di JB
 
Punya la kata nak diet kan, sekali jenjalan.. semua kedai makan aku nak pi. Maklumla short vacation katanya. So kena la pi mana sempat. Selepas Cupchai Cafe, aku ajak H pi Singgah Selalu. Oleh sebab nak turunkan dan hadamkan makanan di kedai sebelum, aku jenjalan pusing2 Danga Bay sanmpai ke Country Garden. Harapan supaya lapar cepat skit. Boleh? ekeke.. So malam skit kami sampai ke Singgah Selalu ni. Restoran ala food court ni memang aku suka, sbb banyak pilihan makanan. Kat sini ada grill dan steamboat jugak, tapi kami tak nak makan tu.
 
Aku hanya cari pau goreng cicah kari. ekeke.. last visit ke sini, aku makan pau goreng ni. Pada aku mmg sedap. Padahal bukan tak leh  buat kat umah pun kan. Buat je kari pastu beli je mantau. and goreng je la. :) Tapi sbb kari dia lain skit, so kita pi la jugak Singgah Selalu.
 
Singgah Selalu ni konon2 nya JB Old Trafford gitu. Penyokong MU la ska makan sini kot. Include skali la H.. hehe.. so malam itu kami order pau goreng cicah kari dan H order sup tulang kambing special. Sup nya best cuma pedas skit. Seperti biasa la.. bandung ais untuk kurangkan pedasss..
Model makan2 saya tengah menikmati sup tulang kambing.. slurpp
 
Pau goreng dan kari


Sup kambing.. huhu tak sempat nak rotate gambo. hehe
 

 

No comments:

Post a Comment