Thursday, May 6, 2010

Seksanya Sebelum Exam

Arghhh... lambatnya esok.... penat dah dengan buku-buku ni. Rehat jap, amik nafas. So lepak lagi di kopitiam. Hainan Kopitiam kat umah je. Satu hari tak keluar daripada bilik. Dengan kawan sekongkol hari ni jadi macam ulat buku, selama ni kalau tak exam, harus la dua-dua dah pi tengok wayang ni. Niat dihati nak tengok Ironman 2. Takpe, esok nak pegi.

Punya la banyak perancangan esok hari, plan asal nak pi jenjalan di Melaka terpaksa dibatalkan due to..... aku yang takde duit bulan ni..hehe.. Sori la beb, aku temankan ko shopping je la ek.. Apa nak beli, kat mana nak pegi esok dan jangan lupa movie.

Dalam duk berkecah2 ngan nota2 tu, hati ni cam sedih dan sayu je. I miss someone. Tapi takper la, maybe dia bz. Tapi tak boleh text ek? biarla. ni pun bukan kali pertama macam ni. Kali ke5. Ermmm... Sad :(


Sebenarnya bimbang pun ya. Sebab jauh-jauh ni, mana la tahu kan ada something bad happend ke.. Tapi mintak2 tak de yang buruk la..

Tapi hati ni happy jugak, dalam rindu kan orang yang maybe tak rindukan kita, ada jugak yang orang yang ingatkan kita. siap study bersama lagi.. Tengok la gambar budak kat bawah ni, temankan aku study.. hehehe.. comel.... tq neem..

Malas nak fikir lagi. Biarla, selagi boleh sabar, aku akan sabar. Erm.. aku nak minum Kopi C dulu dan sambung balik ngan nota-nota yang bertimbun tu.

End :(

No comments:

Post a Comment