Thursday, September 23, 2010

Jiwa Kacau

Ermm.. now dalam kelas, tapi aku langsung tak boleh nak fokus. Memang kalau kelas ni, aku malas skit sbb lect mcm baca slide je. So sangat la bosan. Maybe sbb sekarang ni memang aku tak de mood sangat. Maklumla, hujung 2 tahun kewangan company aku ni.. tiba la time2 nak siapkan KPI la.. cari2 evidence KPI tu la.. dan banyak la lagi. Campur plak dengan kelas yang nak kena attend sebab dah tak lama lagi nak final. Assignment yang ada lagi tak siap, presentation yang tak buat2 lagi. Ermmm.. kalut la. Hati aku sendiri pun tak tenang sangat. Kusut kalau pikir semua benda2 ni. Tapi kalau tak pikir, tak boleh gak. Nak tak nak kena la usaha cari jalan. Nasib baik mak ada kat umah, bila balik ada parent kat umah ni, cam tenang skit. Bila sedih2 camni, teringin je nak balik kg. Keje je kat sana. Tapi nak keje apa.... takkan jahit langsir kot... :). Bercakap pasal langsir, tadi temankan kak Nol pi tempah langsir kat KAMDAR Mid Valley. Sangat berbaloi yer. Kain pun elok, harga agak berbaloi dan tempah murah jugak... next time aku nak tempah sini la.. Bila aku nak keje kat kg ekk.. Best nya kalau boleh balik sekarang jugak.

No comments:

Post a Comment