Thursday, September 2, 2010

Huhu... Diet nyer pasal



Rabu : 01.09.10
Masuk ari ni dah  4 hari kot dlm usaha nak turunkan berat aku ni... bukak posa ngan roti, sahur roti.. pastu plus lak ngan jus peria + epal tu.. 

Ni je la yang diperlukan... :)
Sanggup tu telan.. tapi tak la pahit sangat.. lite2 je.. :)
Penangannya, kat opis dekat2 dah nak balik tu. Kepala cam sakit sangat. Nape lak.. tak pernah2 sakit camni. Sakit sebelah je lak tu. Tapi gagah kan jugak diri dengan lesbo partner. Plan dah lama ni, so kena teruskan jugak. Kul 7.30pm pi ABC. Teringin nak makan nan ngan ayam tandori. Dah sampai makanannya, amazing la sangat, aku yang tak pernah makan tak abis.. today aku makan skit je.. tak lalu. Ayam tandori pun dah mual lak aku tengok. Memang ajaib. huhu. 
Tak boleh nak lepak lama, lepas makan tu aku terus pi bayar. Kan aku buat kes lak kat situ. Malu... Nasib baik umah dah tak jauh. Siap parking je. Ehh... dah tak sakit kepala lak... then maybe betul la, aku pening tu sebab tak cukup sugar la kot.. So esok? leh teruskan diet, tapi sahur nanti kena makan kurma banyak la.. :) Hope berjaya la turun skit. Penat niiii...

No comments:

Post a Comment