Tuesday, August 31, 2010

Adik balik Skool & Aku telah....?? huhu

29 hb 08 2010 - Hari ni adik berlepas balik ke Russia. Sambung sekola la.. tak sempat nak raya lagi, masuk tahun ni dah 3 tahun dia beraya kat sana. Tak pe la.. bukan pi suka2 pun, pi belajar kan. Altho sedih, relakan la. Semuanya untuk kebaikan semua. Petang tu pi Klia dan adik berlepas masuk kul 6.30pm. Flight dia kul 7.30pm.

Ayah,mak, Nisah and Judin

Selamat Jalan... have a safe journey...
Kitorang terus pi Kajang pi bukak posa umah cousin lak. Teruja ye bila sampai, cousin aku yg agak besar sebelum ni dah kurus... apa rahsia? terus la usha... dia dah posa sebulan, mean 10 hari before Ramadhan dia da posa.. then bukak posa makan skit je plus dia minum jus epal hijau+peria. Ermm aku nak buat la jugak kan.. memandangkan hari ini aku dapat tahu satu perkara yang buat aku terduduk seketika.. aku baru je sedar, dalam masa 8 bulan.. aku naik 10kg??? huhu.. takut tak... seram sejuk aku. Dah lama aku tak menimbang badan yang aku rasa cam maintain sebelum ni. Apa lagi, bermula 29hb ni.. aku terus je set dalam kepala tanak amik nasi dulu la.. at least turun 5kg ke.. huhu.. sedih tul. Macam mana la aku leh tak perasan yer..
Kena usaha sebab, kalau aku camni jugak.. camne nak pakai baju raya ni. Mau nangis nanti kalau tak muat kan.. Fighting!!!!

No comments:

Post a Comment