Friday, January 14, 2011

Movie lagi : KHURAFAT

Semalam pi kelas mat saley.. this is the last mat saley subject untuk diambil. Ermm dah sampai kelas sempat lagi sleep dalam kereta sementara tunggu kelas. Now asik je kena sleep dlm kereta sbb penat sungguh. Entah penat apa pun tak tahu. Macam la keje kat ladang getah ke.. sawah ke..ladang teh ke.

Lepas kelas terus la berkejar ke Sunway. Lapor.. nak makan dan lepak la ngan kawan2 sekutu. Sambil makan sambil ngumpat sambil usha orang.

Then lepas makan, mengikut plannnnnerrrr awal2. kena pi tgk citer Khurafat. Actually si lesbo ni dah ajak ari tu, sekarang dah maju daaa... asik nak tengok citer hantu je.. ada jugak yg leh layan citer antu ngan aku... tapi aku cam tak nak pi sbb aku tak percaya sangat ngan anak usop aslam nyer citer.. citer usop pun aku kurang gak sbb bila tengok aku rasa cam baca skrip sangat ngan lakonan yg kaku je.. so aku tak nak la bazirkan duit tengok cite2 diorang ni. Tapi aku tengok iklan dlm tv cam scary. Ermmm y not try kan. So aku pun pegi la semalam. Seperti biasa la, kat Sunway ni tah nape la mahal sangat tiket nyer. Dengan RM14 ni aku hope la citer ni tak menghampakan sangat, sbb last tengok citer Janin.. aku cam frust gitewww...

Citer ni mula2 dah start kuar antu yang sangat seram.. Lesbo dah cuak.. dia kata citer ni ok kan? leh tahan dia nyer antu.. aku cakap awal lagi nak judge.. kena tengok lagi.. Hasilnya??? aku ngan lesbo masing2 dah gelabah tutup mata..tutup mulut kot TerTempik kuat dlm panggung. Citer ni mmg best sbb semua org macam takut yer.. yang tak tahan tu belum kuar lagi hantu.. ada yg dah siap2 bertempik takut.. camne tu? Tapi betul aku tak tipu, pada sesapa yang tengah berpk2 nak tengok ke tak citer ni atau pun orang tu mcm aku yg tak percaya ngan citer anak usop aslam ni... sila la pegi.. Tak tipu.. mmg berbaloi... and aku pasni nak beli dvd dia lak.. nak kena tgk sekali lagi , sebab semalam tak berapa puas hati, sbb ada babak yang aku tutup mata rapat.. dan tak tengok hantu tu.. ishkkkk....  Tak pun leh try kat Astro First tu.. beli je kat situ kan.. tak la bersepah dvd2 kat umah. Tapi takde lagi citer ni kat Astro First ni.
Citer ni tak lama, tak sampai 1 jam 30 pun. Tapi dah cukup buat aku menggelupur. Elok la.. tak payah citer panjang berjela2 tapi babak yg tah pape.. citer ni dah cukup bagus.. Dan lupa jugak nak kena ingat kan pada sapa2 yg ada sakit jantung, darah tinggi ke.. or sakit2 yg tak boleh terkejut2, tu .. elakkan la tgk citer ni... huhu..

Mau aku tak takut, citer ni kalau di summary kan la scene malam 80%, scene siang 20% je..huhu... tajuk nya sangat sesuai ngan isi citer nya KHURAFAT. So kalau aku nak bg bintang untuk citer ni.. aku bagi 5 1/2 bintang daripada 5 bintang.. Thumbs up untuk anak usop ni..

Tu je la entry movie2 aku untuk kali ni... :)

No comments:

Post a Comment