Wednesday, February 16, 2011

Aku dan Jiran

Pepagi tadi aku tunggu lif macam biasa. Mata ni still mamai gitu... malas tul nak pi keje kan. Tetiba ada satu family kat belakang menunggu lif jugak. Rupanya jiran sebelah rumah aku. Apa yang pelik pada diorang ni... diorang da dapat baby la... Ishk2.. da 3 bulan daaaa... Apa punya sengal la aku ni, sampai kan jiran da ada baby pun. boleh aku tak sedar. Tapi bila pk2 balik, tak pernah lak aku dengar suara baby nangis ke.

Terusla aku beramah tamah dengan akak ni, katanya memang susah nak nampak aku. Aku pun guna la alasan belajar sbb selalu balik malam. Tapi weekend tak jugak jumpa ya. Ermm.. tu aku pun pelik. Nak kata aku tak balik umah, balik je selalu. Tapi betul la, kalau balik malam, pukul 10-30 or 11 malam, sapa lagi nak berkeliaran kat luar time2 tu. Betul la.. takde life aku ni. Kuar pukul 7 pagi balik 11 malam, sampai apa berlaku kat sekitar rumah pun aku tak sedar. What to do... hopefully abis la aku belajar awal tahun depan. Da tak larat pun ye jugak ni..huhu..

Ok la... da nak start jadi pekerja cemerlang lak.. :) chow

No comments:

Post a Comment