Wednesday, February 9, 2011

Cannot SLEEP lorrr

Huhu... Jam da kul 1.27am. Mata aku ni segar lagi. Camna ni.. esok keje lagi. Mesti sakit kepala lagi siang esok. Memalam camni, nasib baik ada kawan yang temankan. Tq frennnn.. Kenapa susah tido? bila aku google, sbb badan da penat sangat pun ye.. susah gak nak sleep.. and paling utama ialah sbb banyak sangat yg di pk kan. So mata susah nak lelap. huhuhu.... Penat sungguh nak paksa sleep ni. Dari lepas isya' tadi aku da off lampu and try paksa tido. Hasilnya.. aku asik on off lappy je. Cannot sleep jugak. Nak study pun malas. Kalau study skit pun bagus. Tapi knowing aku yg sangat la rajinnnnn ni, study nya bila nak test and exam je.. huhu..

K la.. aku nak try off lappy again. Hope2 kali ni berjayala aku sleep ni...

No comments:

Post a Comment