Monday, February 7, 2011

Bengangggggggggggggggg

Hari ni aku berkejar2 buat keje memandangkan 3 hari aku takkan masuk opis. Just breakfast ngan partner yang hari ni dah masuk keje. Selepas tu mengadap laptop nak siapkan keje2. Pukul 5, tak siap2 gak keje, terus kemas barang2 nak pi S.alam. Ari ni ada kelas Tax.

Nasib baik tak jam sangat. Tapi kepala berdenyut2 lak, maybe penat semalam redah jam kat Karak tak abis lagi. Plus aku tak makan tengahari, huhu. Berhenti kat Petronas nak Asar dan beli roti. Tak tahan la.. kepala sakit. Amik panadol siap2.

Sampai je S.alam, ni yg paling best...... daki tangga nak ke kelas, bertembung ngan kawan2 sekelas.. Berita yang dibawak.. KELAS BATAL.... Sentap tak???? Dengan drive dalam sakit kepala plus lapar... Tol... Penat... Ya Allah..... nasib baik aku tak terguling2 kat tangga tu.. Geram la...... Apa la Lect ni, leh je sms kitorang awal2.. Penat nya... huhuhu....

Dalam hati aku menyumpah jugak.. Dosa pun dosa la... Tak larat sangat rasanya. Balik sbb nak elak Jam.. lalu ikut NPE... Tol lagi.. gasakla.. kepala sakit, aku da tak kisah. Da sampai umah dah nak maghrib, kan aku tido kan moody lak nanti, tak elok pun ya. Dan yang paling utama sbb aku tak tido.. mata aku tak leh lelap.. huhu... Mintak2 lepas Maghrib aku leh tido.

Ermmm... aku dah menaip ni, masih tak masuk waktu... tak tahu la nak tulis apa lagi... chow dulu la.. Tgk FB lak.. papaiiiiiiiiiiii....

No comments:

Post a Comment