Saturday, February 19, 2011

Sabtu Yang Lembap



Huhu.... Hari ni memang balas dendam sungguh... Dari pagi tadi bangun...tido...bangun...tido...makan... baring-baring ala cleopatra sampai la da sakit badan laks.. Apa lagi hari bermula malam la.. Start kereta ke Hainan kopitiam, teringin nak minum 702..slurp....

Apa nak hapdate ye, sebenarnya hati ni tengah cuak, takde pass year qs Taxation, nak amik dari UITM portal, tak dapat, ntah apa la yang tak kena ngan portal tu. Takut la... Isnin dah nak bincang. Soalan punya la banyak..huhu.. Hope la esok portal tu da up balik. Kalau tak, masak la aku kena goreng ngan lecturer tu... huhu..

Orang yang tak tau bersyukur ni, jadi la cam aku, hari2 sebelum ni, time portal tu tak prob, tanak lak aku amik soklan2 tu.. now jadi la cam aku sekarang ni.. Bercakap pasal syukur ni, semalam masa nak pi kelas, stop la kat t.light. Tengok kat sebelah ada one couple ni tengah sembang. Mak aiii... semua tangan naik nak gerak sekali.. Tapi nampak cam tak bukak mulut. Lerr... bisu and pekak rupanya. Both of them guna sign language. Ralit aku tengok diorang sembang. Cermin tingkap dia bukak.. sunyi je kan. Erm.. bersyukur la aku ni cukup sifat nya. Macam diorang ni, aku pk, kalau sepanjang perjalanan, diorang mesti bosan.. nak sembang, si driver of course la tak boleh, sbb tangan nak pegang stereng, yang kat sebelah pulak, kalau sembang pun, tak guna, driver nak fokus pada pemanduan.. Ermm... nak dengar radio lak, tak dengar. So duk la diam2 sampai ke destinasi. Dan kerana itu, kita kenala sentiasa bersyukur. Kalau kita ditimpa kesusahan, anggap la itu dugaan dariNya. Ada la ganjaran yang dijanjikan nanti.. InsyaAllah... :) Tetiba aku cakap baik camni... teringat lak kat lecturer TAX tu... HUHUHU.. Tak taste la....

Ok la.. malas la nak hapdate da... ganggu emosi tul la... chow...

No comments:

Post a Comment