Thursday, July 28, 2011

Arissa Zulaikha

Last 2 weeks, Kak yah and family datang untuk jenjalan shopping raya, Hari ni baru leh upload pic baby girl Arissa ni. Da besar, pandai mencebik bila kena marah. So entry ni nak masukkan pic dia ni je.. Ebab2 gitu.. geram.. Nanti datang lagi umah c.long, leh join abang2 mandi kat swimming pool..

C.long cam biasa suka interframe.. ekeke
Ni toy baru saya, takde nama lagi ni... Saya penat and sleep..sbb jadual saya kat KL ni padat sangat. :)
Saya nak makan roti canai la today...
Boleh ek roti canai... k la..saya boleh senyum lega la...
Sedikit geram ni... mana order saya tak sampai lagi
Sangat geram.. lambat la suap saya roti tu.. grrrr
Ok.. Da kenyang suda.. jom la balik, saya ngantuk.
Ni la abang2 saya.. Abg Ikmal & Abg Faiz... :), oopsss Abg Ikmal, dlm pic pun nak buat mata camtu gak??
 Lupa lak nak snap pic umi ngan abah yer.. ekeke.. K la.. jangan lupa ye.. nanti2 datang la lagi sini.. :)

No comments:

Post a Comment