Thursday, July 21, 2011

Holiday jeee

Semalam mak, ayah dan Nisah da pi Penang laks.. best la jenjalan je. Ermm katanya nak makan lagi kat Nasi Kandar Line Clear. Thanks to Cik Yeen sbb recommend tempat ni ari tu. Memang best. As a result, mak and ayah pegi lagi kali ni and salah satu agenda diorang bawak anak kesayangan makan sekali kat situ. :).

Semalam sebelum mereka berangkat, sempat lagi aku meng inter frame nak lunch sama. Fakhrul amik kat opis. Mika pun ada. Penuh la satu kereta pi Gulai Kawah kat Pantai Dalam. Disebabkan aku masih lagi kena sambung protin diet aku, so kena la makan ikan je.. huhu.. padan muka sbb last week tak complete protin diet ni. Minggu ni kena kuatkan semangat. Kena complete seminggu.. Maju2!!!!.

Mika sekarang da kenal anggota badan. Mata,Hidung,Gigi, rambut...cuma kadang2 bila tanya hidung, tunjuknya kat telinga jugak. Confuse lagi la tu. So semalam after makan, aku mintak adik hantar aku ke bank.. maklumla utang tak abis bayar lagi. Lepas bayar utang, rasa cam ilang semua beban. Hishhh tak boleh la idup kalau kepala asik ingat utang ni...

P/S : Apa la citer org kat Penang ni.. jeles lak tak leh ikut..huhuhu

No comments:

Post a Comment