Wednesday, July 27, 2011

Jalan-Jalan Cari....?

Last week, dengan cik arina, jenjalan lagi..memang dua org ni tak leh duk diam.. mengadu penat..tapi bila ada masa rehat..dua2 asik merendekkk jer. Kali ni sbb frust mid valley penuh org..kitorang pun pegi Ikea.. situ la kejenyer.. hari ni kitorang namakan hari bertemu artis. Awal2 sampai je kitorang lepak makan kat manhattan fish market. Diet katanya.. so nak makan protein la.. tapi mayo all.. mcm mana? hehe.. aku berbuka posa la ari ni...



Ice lemon tea & soup of the day
Country mushroom- entree
Lupa nama .. ( kalamari, squid, prawn, mushroom& rice)
Brownies with ice cream
Kat sini kitorang jumpa dengan salah sorang mamat yg berlakon dlm citer Karak. pastu jenjalan kat Ikea, jumpa lak ngan Fadzley.. pastu wan sharmila a.k.a yvone dan Bob. Dah tu on the way ke the curve jumpa lak Lan Pet Pet. Ingat da abis.. nak balik. jumpa lak ngan Afdlin and his family. Ramai sungguh artis kat sana.. :)

Aku pada mulanya tak nak beli pape.. tapi sebab sale kat Ikea sangat menariks... and aku pantang tgk markdown price yg banyak.. dan dibisikkan kata2.. kalau aku..aku beli.. sbb harganya ok (suara sapa tu?) So aku beli la quilt cover baru walaupun tak sampai sebulan lepas aku beli bedsheet kat Metro..hhuhu.. tapi bila da pasang.. ermmm worth buying la.. :) btw, kena beli bedsheet lak sbb yg ni quilt cover je dan aku takde bedsheet yg leh match.. tapi sbb tak sabar nak pasang. aku belasah je ngan bedsheet yg nan hado kalernya.. tak match sangat..hihihi

Tak match... tapi... aku ak kisah la.. hehe

Sale kat Metrojaya dapat yg ni.. pun berbaloi sbb aku guna baucer, so tambah duit skit je.. taste...


CHOW....

1 comment:

  1. happy moment..takleh lupa la time ni altho kita jumpa kejap je..

    ReplyDelete