Thursday, July 28, 2011

Malaysia Vs Singapore (28 Julai 2011)

Semalam aku just ngadap lappy je.. ber chit chat dengan member2. Tetiba ada text masuk dari orang Nusaputra..maju la skang.. tengok bola daa... So aku pun on jugak tv. Sebab tu aku malas nak tgk bola kot, dramatik.. jatuh sini...guling2 sakit.. jatuh sana... guling2 lagi.. and berdebar kalau kalah la... tapi sambil2 ngadap lappy, jeling2 la sekali sekala... then happy tetiba Malaysia gol 1... Senyum and sambung ngadap lappy... da  Singapore pun sumbat gol jugak pastu.. Dalam tak sampai 15 minit tanpa kira waktu kecederaan, leh ke Malaysia nak amik 2 gol lagi? ermm.. sudahnya aku da malas da tgk, tapi tv still on. At last ramalan cik Nusaputra betul la.. Malaysia tewas. Tapi ok la, at least ada la gol. Disebabkan bola jugak, aku tak jadi nak foro cik ayeen jog semalam, sbb aku takut jalan jam. :) and betulla, bila aku godek2 FB semalam, ramai yang tulis kat status, stuck in trfc jam. Ermm.. Nasib aku tak kena jugak.

Bangun subuh tadi, hujan la plak... syok nya kalau leh sambung tido. Dengar ada suara batuk2 kat luar. Macam suara misi gayah. Ermm... Tak cakap pun nak datang.. Tapi happy.. sbb 1st puasa nanti semua ada kat sini.. Yayyy.. erkkk... makan banyak ke nanti??? HUHUHU.... 

Sebab hujan jugak.... aku ari ni sampai kul 815 kat opis.. lambat lagi. Minggu ni sangat la tak produktif, keje aku slow je and 2 kali datang lambat. Hishhh apa nak jadi ngan Jirr ni.. Minggu depan kena semangat. Tapi memang kot sbb minggu depan minggu reporting aku laaa.....And 1st week puasa. Tak sabar nak posa...

P/s : Kesian jugak dengan pemain Malaysia, diorang mesti rasa kecewa sbb mengecewakan peminat Malaysia terutama 80,000 yang datang ke stadium semalam. Singapore plak mesti hepi sbb walaupun peminat seramai 5000 yang datang itu, mereka tetap menang secara aggregate semalam. :) Tak per la.. kalah dan menang tu kan ada permainan.

Chow la...

No comments:

Post a Comment