Monday, July 11, 2011

Settle keje- Makan2 @ Bisou

Huhu.. ari ni aku masuk keje separuh hari je.. baru teringat nak kena renew road tax.. esok da expired. So tengahari amik all the dokumen and terus pi Kg Attap, Tq la cik yeen guide camne nak pi situ.. aku ni nama je duk sini 7 tahun, tapi jalan2 semua fail.. huhu.. setel ngan insuran terus la pi pejabat pos, aku balik drpada syarikat insuran.. tah jalan mana aku masuk.. tetiba sampai ke bandar permaisuri.. hehe.. aku ni memang la, dari kecik pandai sehala je.. Kalau memanjat pandai..ilmu nak menurun tak leh.. Kalau pegi kemana2 ilmu nak balik semula ke tempat pun fail.. sama la cam tadi tetiba sampai je kat umah aku ikut Bandar Permaisuri. Pastu aku terus pi pejabat pos amik road tax. Yesss.. settle suda.

Hari ni jugak pla dengan Arina nak bake red velvet katanya.. tapi sudahnya.. kami makan jugak red velvet.. tapi bukan yg buat sendiri.. tetapi di???? Bisou Bangsar Village.. ekeke.. Dua org ni da malas nak bake lak.. sudahnya pi la ke Bangsar Village, pi kedai kek Bisou tu.. Situ semua kek comel2 belaka... Tapi kitorang tetap nak amik red velvet la.. mmg tujuan utama nak rasa.

Untuk aku yang first time makan kek ni.. aku rasa kek ni best. Kitorang amik satu slice je.. tapi nak habiskan.. HAZAB.. bukan tak best, tapi muak skit nak abis kan... kek ni rasa mmg lain skit.. tapi bila makan dengan creme cheese tu.. ermmm.. sedap.. Cik Jirr.. mana diet protien awak ek? hehehe.. hancus diet aku. Takpe la.. teringin derrr... hehehhee..

Sempat gak snap pic kat bawah ni.... :) Lepas ni kena dtg lagi, nak try pavlova lak.. tadi kek ni abis suda... So tadi Arina amik orange juice, aku amik hot soya dan satu slice red velvet.. ok la... :) Balik dari situ lak, terus berhenti mc d, beli double cheese burger guna baucer buy 1 get 1 free... berbaloi2... Diet ku? Hancus lagi.. alang2 dah hancus... ekeke... esok start balik diet.. Maju2!!!

Kek ni tak terlampau dry dan moist.. sedang2 elok je
Cik Arina..dengan senyuman manis gittew...
P/S : Ok Arina, kita jadikan Bisou ni ritual desert kita laks... banyak lagi kek 2 comel yg tak khatam tu... :).. Semakin Debbbbssss la kita nanti.. hehehe

2 comments:

  1. Hepi... Hepi... dapat makan... I loike. As usual aku bab makan on sajo. Never rejected. :)

    ReplyDelete