Friday, March 23, 2012

Berita...News...

Hari ni aku balik awal. Lepas keje terus je pecut balik umah. Kepala pening lagi. Sambil rehat kat daybed. Aku tengok berita pukul 8. Semua berita yang tak ska aku dengar. Kes bunuh...kes tembak menembak...ishk.. ni sbb aku susah nak tgk berita. Semua ganas2 belaka. Lepas berita aku tengok plak Galaksi @tv9. Ala2 melodi gitu. Banyak sungguh gossip artis. And salah satu ialah cite blogger yang menulis citer video bogel mila amelia dan kes seorang penyanyi yang dikatakan merogol anak tiri. Ermm.. blogger tu mcm cool je masa ditemuramah. Kadang2 aku rasa blogger ni berani jugak. Ye la, kalau salah tulis berkenaan sesuatu tu kan bahaya.. nanti kena saman kan susah. So sbb tu aku ni sekadar menulis berkenaan aku je..sbb aku tulis kat blog aku yang nan hado ni ialah aku ska nak tgk balik apa aktiviti2 aku yg pernah aku buat. So nanti kot2 panjang umur ada cucu cicit ke, diorang leh bukak blog aku..hehe.. tgk cite neneknya..huaa... besar sungguh angan2 aku. :)

No comments:

Post a Comment