Saturday, March 24, 2012

Hati Gumbira

Hari ni pepagi bangun terus ke IOI Puchong. Seperti biasa join Arina ke kelas di Fitness First. Hari ni leh tahan gak, pancit suda.. slow2 je aku ikut..hehe.. last week tak pi, so minggu ni kena la slow2 suda. Abis je bersenam, lepak2 gossip.. and terus la pi bfast wajib di Subway. Arina makan dengan tak tenang sbb kad parking ilang suda..ishk2.. and rasa2 memang terbuang dlm tong sampah tadi. Duk berkira2 bape la harga lost ticket ni. Kalau kat MV, 50..huhu.

Lepas makan sempat mencuci mata di Habib Jewel. Now tengah sale. Lumayan. Arina berkenan ngan cincin yang batu putih. Tapi takde kat situ. huhu. So lupakan la dulu. Tapi bila tanya kat situ katanya kat Bangsar Village ada. Hehe.. terus la aku maju ke situ pas balik IOI. Niat nak tengokkan untuk Arina.. Tapi bila da sampai situ.. aku plak yang berkenan..huhu. Sudahnya aku plak yang beli. Tapi tak dapat lagi la cincin tu sbb kena amik dari HJ The Curve. So next week je la aku collect.

Memang berbaloi kalau nak beli sekarang. Sale up to 70% and untuk yellow gold, ada potongan RM8 untuk setiap gram. If im not mistaken la.. :)

Mode : Happy

Note : Btw lost ticket kat IOI ialah RM 20. Murah la skit. Tapi untuk Arina, sbb dia blink2 mata kat penjaga tu.. so dia kena bayar RM2.... hehe. Pape pun..Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment