Monday, August 11, 2014

Aidilfitri 2014

Aidilfitri 2014, aku dan H happy sebab leh balik kampung lama. Maklum Raya jatuh hari Isnin dan Selasa, So ambil cuti 4 hari, dapat 10 hari kan.. :)
 
Disebabkan takut jam. Kami decide untuk cuti Jumaat tu. So Jumaat 4.30am, kami dah gerak. Kereta tak banyak. Aku dah siap2 tapau nasi goreng untuk sahur. So by pukul 5.00am, kami dah berada di simpang untuk ke Bukit Tinggi, so kami masuk ke situ dan bersahur dalam kereta je. Then teruskan perjalanan lagi. Then singgah solat subuh di Hentian.
 
Dalam pukul 10 lebih dah sampai ke Kemaman. Aku singgah ambil ketupat yang di tempah kat situ. So hari pertama sampai, aku singgah Dungun sekejap then terus gerak ke Bukit Bading. Malam raya akan ada di Dungun. So aku dan H stay Bukit Bading dulu sebelum tu.
 
Kampung dekat2 ni mcm ni la. Kalau jauh betul, takde berulang alik. :)
 
Alhamdulillah aidilfitri kami meriah, altho dalam hati ini terasa kehilangan arwah adik. Semoga roh adik dirahmati Allah dan ditempatkan di kalangan org2 yang solehah. Al fatihah.

Keluarga kami
Selfie sekaliiiii
 
Bersama En H :)
 


No comments:

Post a Comment