Sunday, August 10, 2014

Berbuka Puasa di 10 Binjai , PNB Darby Park

Sebelum balik kampung hari tu, aku dan H decide nak berbuka puasa kat luar. Maklum tahun ni kami tak banyak sangat berbuka kat luar. Ermm kononnya banyak masak kat umah tahun ni.. hehe.. So aku google2 la nak berbuka puasa kat mana. So aku buat keputusan nak berbuka puasa kat Binjai 10 PNB Darby Park. Harga untuk seorang ialah RM100 nett. Tengok daripada menu nya, aku berminat la. Sebab ada kambing panggang all :). And ada juga sup gear box. eueueue..

Balik kerja je aku dan H ke sana. Agak jam jugak nak sampai..tapi we manage sampai by 630 ke sana. Sampai je terus ke meja kami. Kat sini ada hiburan nasyid dan selawat pada junjungan nabi. Sejuk skit nak menunggu waktu berbuka.

Untuk harga RM100 nett per person, dan menu yang banyak serta tak ramai orang, aku rasa berbaloi la. Tempat solat pun disediakan. H kureng berpuas hati tentang menu. Tapi aku rasa ok je :)

Gear box kambing...huuu best
Fav En H..Oyster.. ermmm
 
En H, kat belakang tu group yang entertain pelanggan. Best lagu2 diorang nyanyi :)
 
 
 

No comments:

Post a Comment