Thursday, April 5, 2012

Movie lagi : Hunger Games 2012

Pusing kanan, pusing kiri, mata terkebil2 tak leh sleep pulak. So aku on lappy la, masukkan entry pasal movie yang aku tgk semalam. huhu. Stress sungguh kalau mata tanak lelap ni. Kalau cuti best gak, sleep lambat leh qada' tido esok tu. Ini tak, esok keje lagi. huhu.


Btw, semalam Rabu is movie day katanya. So aku pun plan baik nak pi tgk movie ngan Arina. Kali ni nak pi tengok Hunger Games yg di gembar gemburkan oleh ramai orang tu. Katanya dah 2 minggu berturut2 ranking teratas. Box office bagai. So kena pi tengok ni. Nak jugak tgk kalau citer hebat cam diperkatakan orang ni. Aku beli tiket siap2 kat SPARK MBO kat umah aku ni je. Senang tengok kat sini. Tak yah pi jauh2.

Ok, permulaan citer mcm slow skit. 10 minit camtu, ala2 ngantuk la jugak. Tapi lama2, aku tak leh duk diam. citer ni menarik. Dengan costume yang colourful, dengan permainan pertaruhan nyawa yang mendebarkan. So aku tengok dengan pelbagai riak wajah la.. ekeke.. ulasan kemain aku ni. Kejap nak senyum, kejap sangat sedih. So citer ni memang best. Aku mmg recommend sapa2 yang nak pi tengok citer ni. Dari 5 bintang aku bagi 4 la. :)

Heroin pun chanteqqqq.. Hero lak? aku rasa takde hero dlm citer ni. So pompuan tu mmg best la. Cantik dan lakonan pun mantop.

Ok chow dulu. Nak surf la plak...

No comments:

Post a Comment