Sunday, April 29, 2012

Swimming


Erm.. dah lama aku tak swim, sbb aku asik malas je, so sbb tgk swimming suit aku pun dah berhabuk dlm bilik ironing tu ekeke.. so hari ni aku gagahkan diri ke pool. Nak boleh ke swimming pool, cari googles dan swimming caps dulu.ekeke maklum lama tak guna..huhu...Dah sampai kolam nasib orang tak ramai, so aku conquer pool la. :) Wahhhh baru 5 minit swim aku dah pancit.. huhu.. dulu rilek je 20 kali ulang alik. So aku kuatkan semangat. Rehat sekejap amik nafas.. and aku slow2 swim.. Ermm not bad.. lama2 baru la boleh swim. Maybe sbb dah lama tak swim, rhytm dah ilang. So tadi aku cuba cool dan buat dengan baik. Nasib baik tak putus semangat. Disebabkan keadaan aku yang separuh nyawa tadi, so aku kena kuatkan diri mulai esok, kena la masuk kolam ni lagi. Demi untuk kesihatan aku.. MAJU!!! Cik JIRR.. ekeke..

Mode : Cari semangat yang ilang.. wink2

No comments:

Post a Comment