Sunday, April 1, 2012

Twin Princess

3 Hari lepas dapat tahu cousin aku di Shah Alam dapat new baby girl. Yang happy they got twin babies. Excited nak pegi tengok. Nampak dlm facebook sangat la cute. After work ari tu pusing2 MV dan Garden nak cari present yang sesuai untuk baby twin ni. Tak pernah nak beli untuk twin, This is my first time.

Pukul 11pagi da sampai umah cousin. Pakcik aku pun ada kat sana. Ye la, nak tengok cucu kembar. Datang dari Terengganu semalam. :) Masa aku sampai tadi baby sleep. Ye la, baru 3 hari kot. Memang la asik tido je kan. Masih baru. Kata mak baby, Berat untuk 2 orang baby tu ialah 5kg... mak aiii.. macam beras sekampit tu. Macam mana la dia bawak perut hari tu. Dah la mak nye kurus je. Huhu. Tapi tu la kebesaran Allah, tengok 2 baby comel tu mcm tak percaya je boleh duduk dalam perut. hehe.. melalut lak aku ni. So aku sempat la snap pic ngan baby ni. Biasa la, cik long memang over kalau bergambar. huhu

Left : Kakak, Right : Adik

With kakak, baby ni kecik skit compare to adik

Ngan si adik lak.. harus la kena snap ngan both baby. :)
Sejam duk situ, kena la balik, maklum la.. melawat baby jangan la lama2, kesian baby nak tido terganggu nanti and mak baby pun nak rehat.

Note : Semoga cepat sembuh kak ina and kalau dah confirm nama puteri2 ni, war2kan la.. :). Pada Raja Muzaffar plak... selamat menjaga adik2 dengan baik. Jangan buli tau.. :)

No comments:

Post a Comment