Thursday, August 18, 2011

10kg more to go..

Semalam pi BB. Nak kena tgk bape kg lak aku minggu ni. Ermm.. selepas makan tak hengat last week. Dengan berdebar2 aku nak menimbang ni.. Alhamdulillah.... Dah turun 1.5kg. Kena usaha lagi ni.. Daripada 27.06.2011 hingga semalam 18.08.2011, aku turun 4.7kg. Soooo hope2 balik Raya ni jangan la tambah lagi 5.7kg dalam masa 4 hari..huhuhu..

Balik semalam, adik berbuka posa kat luar, so aku bukak sesorang sambil tengok citer Kasih Alia. Ermm citer ni aku baru tgk 3 episod kot, tu pun tak penuh. Tgk skit2 je. Nampak jalan citernya best. Tapi sebab waktu siaran kul 7-8pm, tak dapatla nak follow. Time tu la nak siap2 bukak posa kan. So kot2 ada ulangan nanti la baru aku tgk. Ada ker? :)

Hari ni da masuk 18 hari puasa. Sekejap je. Pejam celik pejam celik, next Friday aku da nak balik kampung. Barang2 ada lagi yang tak beli ni. ishk2.. Maju2, kena buat checklist dulu, nanti tertinggal laks. Dengar jugak semalam sebanyak 24 tol akan bagi diskaun pada 30-31 August sempena Aidilfitri dan Merdeka. Selalunya aku balik tak terkena time tu, sbb sure jam kalau ikut time free2 ni. So this year lak, sah2 la tak sempat jugak sbb aku balik lagi awal.. takpe la.. takde rezeki aku la nak masuk hi way FOC. :)

No comments:

Post a Comment