Tuesday, August 9, 2011

Facial @ Facial First

Hari ni balik keje je terus gerak gi Mines. Ada appointment facial. Ikut hati cam malas nak pegi lagi, tapi sebab Regine dah call and invite untuk Hari Terbuka Facial First, so aku pegi. Lepas facial, diorang siapkan jamuan berbuka puasa gitu. Ermm, sampai Mines sempat melencong ke Avon jap membeli barang2 keperluan.

Sampai je Facial First, ballon arch kat depan da ada. Actually diorang ni buat hari terbuka 2 hari. Semalam dan hari ni. Semalam aku tak leh, so aku pilih la nak pegi today. Facial seperti biasa dengan Fiza. Ok. Sejam lebih facial. Nangis2 bagai masa nak buang blackhead..ishk2. Tahan je la, nak cantik katanya, altho... nan hado.. :)

730pm terus la aku makan. Ok la, ada nasi putih, ayam masak merah ke rendang ke.. tak sure, aku jamah skit je. Otak da pk takut2 jalan jam nak balik nanti. And ada dalca. Yang ni aku ska. Dalca best. Nak makan banyak pun rasa bersalah, maklumla, semalam baru je turun 1 kg ehemmm..ehemm...somemore, Facial First ni attach ngan Bizzy Body lak tu. So letak nasi pun ujung2 senduk je la..huhu . Sebenarnya nape tanak makan sangat ialah nak simpan skit perut untuk berbukak posa ngan family ujung minggu ni. Gitu kekdahnya. :)

So untuk Hari Terbuka ni, Facial First bagi doorgift, Aku dapat Aromatic Body Lotion, Nesvita dan sekuntum mawar merah...sebuah puisi...(puisi tu takde..tetiba teringat lagu Hattan lak..). So tadi memang la meriah org berbuka puasa kat situ. Thumbs up la to Facial First Mines. Really enjoy berbuka puasa tadi. :)

Polaroid pic dengan Regine (Consultant Facial First)
Abg caterer menghidang makanan.. :)
Burppp... Alhamdulillah.
Tu je la. Balik aku terus drift pooh.. ada kiah kisah? Alhamdulilah, sempat la maghrib kat umah. And... sempat jugak ratah lauk mak masak sebelum pi terawikh.. diet gitu kan? Lepas makan..makan lagi.. Yayyyyy.

No comments:

Post a Comment