Saturday, August 6, 2011

Pilihan hati...

Hari ni dah masuk hari keenam puasa.. alhamdulillah.. :). Semalam kena ucap thanks banyak2 kat Chef Arina yang sudi masak spaghetti and salsa yang aku idam2 sebulan lepas kot. Tadi baru je on the phone dengan one of my best fren. Ermm.. dalam dilema. Tapi yang penting, jangan ulang kesilapan aku dulu kot. Sebelum buat keputusan, boleh la solat istikharah dulu. Mana tau Allah nak bagi petunjuk di bulan Ramadhan ni. Who knows kan.

Anyway... hidup ni hanya sekali dan bukan kekal, entah esok lusa kita dipanggilNya. So pape pun teruskan hidup seperti biasa. Jangan banyak sangat berfikir yang bukan2, kalau rezeki kita telah ditentukan ada, Ada la. Sama jugak dengan apa jua dlm hidup kita. Semuanya pinjaman. Tetiba berbicara motivasi plak.. :)

Actually tak tau nak buat apa ni, nak masuk dapur cam awal sangat. Nanti pukul 6 la, barang2 dah kuarkan dari fridge. So nanti tinggal masak je la. Weekend je la boleh masak pun. Weekdays..jangan harap la kot, semua beli. Nak2 aku tgh diet tahap gaban ni. Kalau masak, aku mesti makan banyak. So hari ni hope2 aku dapatla kawal nafsu aku ni. :)

ok la.. daripada aku terus merapu ni, baik aku stop dulu. selamat berbuka puasa.. :)

No comments:

Post a Comment