Wednesday, August 3, 2011

Cantik dan Sihat

Ermmm server still down dan aku pun sangat la bosan... huhu.. ok disebabkan kebosanan itu, aku tulis blog..boleh? ermm dimaafkan la.Semenjak-menjank aku tahu aku ni hi col kan.. da jadi down lak. Satu cara nya aku kena loose weight. So aku bersenam dan cuba la diet ni. Susah sungguh nak kurus ni. Sekali aku amik langkah drastik gitu pi lawat Bizzy Body. Gasak la apa org nak katakan..membazir ke apa ke.. hehe.. aku nak try la. So aku dengan tekadnya amik pakej kat situ. Feeling2 nak slim kan.. Ok.. Setakat 5 session yang aku da pegi ni.. turun la skit berat badan. Tapi sekarang ni aku tak bersenam lak.. puasa katanya.. :)

Tak cukup dengan berat badan berlebihan.. aku pi Facial First lak.. kasi cantik muka la katanya. Tapi idok la cantik pun.. sama je.. tapi sekurang-kurangnya aku semangat skit. Semenjak dua menjak ni aku asik malas je kan.. nak pi keje malas...mcm2 la malas.. so aku nak cari benda2 yang boleh naikkan semangat aku balik. So perabiskan duit skit. Tapi hati aku hepi.. Majuuuu...

Dan aku jugak buat hobi baru dengan merajinkan pi kedai buku dan membeli buku2 yang jugak boleh bagi aku motivasi untuk hidup. Sangat teruja dengan hobi baru, dan2 aku pun apply membership kat popular. 1st time jadi member untuk kedai buku. :)

Ok..dengan adanya aktiviti baru aku yang nak cantik dan selim melim dan sihat sejahtera ini.. aku ada barang2 baru yang support aktiviti mulia aku ini :

Buku ni bagus.. tapi aku tak khatam lagi
I loike.. :)     

Shower salt ni guna untuk kurangkan selulit. Dist by Cosway
Yang ni pun untuk kurangkan selulit jugak, also dist by Cosway
Yang ni untuk mata aku yang da lebam sangat tu.. huhu 
Ok.. itu je la update mengarut aku time server down ni.. huhu.. burn 1 hari lagi, entah sempat ke tak aku kejar dateline report aku nanti..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment